Teen ljudi zabavite se
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Teen ljudi zabavite se

chat sa za sve teen ljude!!!!
 
HomeПорталТражиLatest imagesРегиструј сеПриступи

 

 Cosas de Marizza...

Go down 
5 posters
Иди на страну : Previous  1, 2, 3, 4  Next
АуторПорука
Mia_rebeldeway
Teen u razvoju
Teen u razvoju
Mia_rebeldeway


Број порука : 327
Age : 31
Localisation : Elite way School
Registration date : 11.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeTue Nov 14, 2006 10:30 pm

Auuu s***ala si se nacisto...pa ne znam sta da ti kazem...mozda ako kazes da si zaboravila da preneses majci mada je to trula fora...ne znam stvarno...
Назад на врх Go down
Rocco
Administrator
Administrator



Број порука : 465
Age : 29
Registration date : 20.10.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeWed Nov 15, 2006 1:48 am

[Marizza] ::
u wezi owog izostanka....iz skole UBICU SE LJUDI!!!!sta da radim???sedim ja kuci i zwoni mi telefon(a mama me zwala 1 .min.pre toga)ja imam neki cudan osecaj da je to moja razredna..jer me niko ne zowe dok sam u skoli(tj kad bi trebalo da sam u skoli)i ja se jawim drugim glasom..onA KAZE JER TU KATARININA MAMA?owde njena razredna..ja se u**ala srce mi u pete sislo...i kaze sta ti je ja joj kazem powracala sam...koa samo reci mami da je sutra roditeljski da dodje,,kao na foru obecaj da ces d joj aes..a ja se prwaim.kao newinasce st joj ne bi rekla?i poce me smara za pregled i kaze moram nesto wazno da pricam sa njom!!!a ONA MENE NIKAD NIJR ZWALA NA FIKSNI!!!od kad idem u owu skolu/plasim se da cu morati na razredni ispit iz istorije!!!sta da radim!!!!>>???? Crying or Very sad bounce affraid
Sad je tromesecije.Imas jos 3/4 godine
Назад на врх Go down
https://teenserbia.forumsc.net
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeWed Nov 15, 2006 2:25 am

razredna me je obradowala poziwom kao st sam rekla i naglasila kako treba da dodje.wec sam swe rekla mami..i branice me!!!
Назад на врх Go down
Rocco
Administrator
Administrator



Број порука : 465
Age : 29
Registration date : 20.10.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeThu Nov 16, 2006 3:01 am

[Marizza] ::
razredna me je obradowala poziwom kao st sam rekla i naglasila kako treba da dodje.wec sam swe rekla mami..i branice me!!!
Sta si rekla mami? cheers cheers cheers cheers
Назад на врх Go down
https://teenserbia.forumsc.net
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeThu Nov 16, 2006 3:23 am

e i rzredna sooper pricala sa mnom!!ali mi zabranila da idem na sport..bilo koji za sklu..sto narawno necu pokusati...danassam tetkici uzela ono drweno cime brise pod..to je ista ona sto me...pa znate wc...i ja letela na metli po sali sa kolonom iza mene i ona mi dosla iza ledja i udaria me po bubregu!!!!moz da zamislis!!???ali dobila je trostruko u wula///w kazu da nijenormalna
Назад на врх Go down
Rocco
Administrator
Administrator



Број порука : 465
Age : 29
Registration date : 20.10.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeThu Nov 16, 2006 12:18 pm

[Marizza] ::
e i rzredna sooper pricala sa mnom!!ali mi zabranila da idem na sport..bilo koji za sklu..sto narawno necu pokusati...danassam tetkici uzela ono drweno cime brise pod..to je ista ona sto me...pa znate wc...i ja letela na metli po sali sa kolonom iza mene i ona mi dosla iza ledja i udaria me po bubregu!!!!moz da zamislis!!???ali dobila je trostruko u wula///w kazu da nijenormalna
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Назад на врх Go down
https://teenserbia.forumsc.net
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeThu Nov 16, 2006 3:14 pm

danas posle dugog pwerioda od mesec dana idem na istoriju i dobicu jednu weeeeeliku 1inicu!!!!!!nastawnik je zaborawio kako izgledam
Назад на врх Go down
Rocco
Administrator
Administrator



Број порука : 465
Age : 29
Registration date : 20.10.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeThu Nov 16, 2006 3:24 pm

[Marizza] ::
danas posle dugog pwerioda od mesec dana idem na istoriju i dobicu jednu weeeeeliku 1inicu!!!!!!nastawnik je zaborawio kako izgledam
Sto nisi ucila confused
Назад на врх Go down
https://teenserbia.forumsc.net
alexandar92
Administrator
Administrator
alexandar92


Број порука : 38
Age : 31
Registration date : 16.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeThu Nov 16, 2006 9:00 pm

CETVRTAK 16.11.2006

Moj dnewnik
Danasnjin dan sam <<proweoma weoma lepo>> u skoli jer sam dobijo 2 IZ BIOLOGIJE
Ali mi se desilo jos nesto weoma lepo
ETO TO JE JEDAN DAN OD MOG DNEWINIKA
Назад на врх Go down
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeFri Nov 17, 2006 1:24 am

HEEEEEY!otwori swoj topic..owo je za mene!...nisam dobila jedan...pozwala me razredna sa csa da pricam sa njom i nastawnikom(inace celo odeljenje izwadilo fonowe da snima moj ulazak u ucionicu)i zezaju me da sam pukla.a jaulazim meni wilica do poda!znate sta je bilo razredna i on se slozili da me pitaju sledeci cas i to samo 4 lekcije!!!!a rebalo je 11!!!!!kad sam im rekla swi se nadurili!!!!i poceli da pricaju..akodobijes 5 ja prestajem da idemu skolu.lalal dza bu!ali wazno je da NISAM DOBIA 1!!!!
Назад на врх Go down
Rocco
Administrator
Administrator



Број порука : 465
Age : 29
Registration date : 20.10.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeFri Nov 17, 2006 2:28 pm

[Marizza] ::
HEEEEEY!otwori swoj topic..owo je za mene!...nisam dobila jedan...pozwala me razredna sa csa da pricam sa njom i nastawnikom(inace celo odeljenje izwadilo fonowe da snima moj ulazak u ucionicu)i zezaju me da sam pukla.a jaulazim meni wilica do poda!znate sta je bilo razredna i on se slozili da me pitaju sledeci cas i to samo 4 lekcije!!!!a rebalo je 11!!!!!kad sam im rekla swi se nadurili!!!!i poceli da pricaju..akodobijes 5 ja prestajem da idemu skolu.lalal dza bu!ali wazno je da NISAM DOBIA 1!!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Aj nauci za 5.Plz
Назад на врх Go down
https://teenserbia.forumsc.net
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeFri Nov 17, 2006 2:50 pm

hocu!tj barem cu se potruditi..iako ne pamtim kad sam zadnji put dobila 5 iz istorije...
Назад на врх Go down
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeFri Nov 17, 2006 3:01 pm

e da ...od dana kad je owaj 4um obrisan pa nadalje...u mom ziwotu..je jedna osoba manje......ako se moze osobom nazwati!
Назад на врх Go down
Rocco
Administrator
Administrator



Број порука : 465
Age : 29
Registration date : 20.10.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeFri Nov 17, 2006 5:16 pm

[Marizza] ::
e da ...od dana kad je owaj 4um obrisan pa nadalje...u mom ziwotu..je jedna osoba manje......ako se moze osobom nazwati!
Kakve to veze sad ima.Sto ti je to palo na pamet?
Назад на врх Go down
https://teenserbia.forumsc.net
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeSat Nov 18, 2006 12:48 am

pa palo mi....jer wise necu da pricam o njoj.....zauwek uwek..nikad wise....balawa mala pi*ketina
Назад на врх Go down
Mia_rebeldeway
Teen u razvoju
Teen u razvoju
Mia_rebeldeway


Број порука : 327
Age : 31
Localisation : Elite way School
Registration date : 11.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeSat Nov 18, 2006 12:55 am

DoBIJ 5!!!
Назад на врх Go down
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeMon Nov 20, 2006 2:12 am

nisam bila 2 dwa dana..jer ste izdrzali????ne znam za icu..ali trudim se....ta slikaiztwog awija....imam ija .
Назад на врх Go down
Mia_rebeldeway
Teen u razvoju
Teen u razvoju
Mia_rebeldeway


Број порука : 327
Age : 31
Localisation : Elite way School
Registration date : 11.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeMon Nov 20, 2006 1:10 pm

ja sam htela dsa crknem dok te nije bilo!hehehe...nemam sa kim da pricham bilo mi glupo a nije bilo ni pabla bas mnogo affraid
Назад на врх Go down
Mia_rebeldeway
Teen u razvoju
Teen u razvoju
Mia_rebeldeway


Број порука : 327
Age : 31
Localisation : Elite way School
Registration date : 11.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeMon Nov 20, 2006 10:52 pm

a jel imas sve cetiri slike u ovom stilu kao sto ja imam na awiju.......posto sam ti ovakvu sliku sa marizzom postavila na mom 4umu
Назад на врх Go down
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeTue Nov 21, 2006 2:43 am

u drugoj boji..ao na to mislis!!???pablo uubicu te ali uubicu te..nema te wec 5dana a meni nesto pricas..+sto stalno wisis na hs u
Назад на врх Go down
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeTue Nov 21, 2006 5:24 pm

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeecete mi werowati!!!!!!posle dwe godine..DOBILA SAM % IZ ISTORIJE I TO KOD owog nastawnoka..gde nisam bila 3MESECA!!!!a on mi dao 5 jos me mrzi..kad se nisam srusila kad mi je rekao sta sam dobila..sad mogu sta mi se oce nema wise kazni!!!!
@pablo..posalji mi pm..za ono iz dnewnika na hs u
Назад на врх Go down
Mia_rebeldeway
Teen u razvoju
Teen u razvoju
Mia_rebeldeway


Број порука : 327
Age : 31
Localisation : Elite way School
Registration date : 11.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeWed Nov 22, 2006 12:00 am

i jbt bas si se izwukla......................................koja si ti srecnica.......ma verovatno su ti i ostale ocene extra pa mu bilo glupo da ti on(a znaju da te mrzi) da nesto jadno!U svakom slucaju..............srecnice!
Назад на врх Go down
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeWed Nov 22, 2006 4:59 pm

ostale ocene eaxtra???:unsure:...bile do 7 og razreda//do tad sam bila sa swim5..a sad cu se potruditi..inace jedine 3 petice koje imam u dnewniku(a imam wrlo malo ocene negde nemam ni prwu(iz wise predmeta))su iz istorije 1..i iz fizickog 2...pa sad widi
Назад на врх Go down
Mia_rebeldeway
Teen u razvoju
Teen u razvoju
Mia_rebeldeway


Број порука : 327
Age : 31
Localisation : Elite way School
Registration date : 11.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeMon Nov 27, 2006 11:24 pm

ma cool bre samo se potrudi
Назад на врх Go down
[Marizza]
Administrator
Administrator
[Marizza]


Број порука : 654
Age : 31
Localisation : ELytE SChoOL
Registration date : 02.11.2006

Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitimeTue Nov 28, 2006 1:52 am

meni je owaj mesec oooocaj...barem za druzenje..poswadjala sam se sa trri najfrendowke...ispickarala ih zezce...ma blentawe su one su bez mene niko i nista..pa sam se poswadjala sa onom na m..iom..pa sa leom na hs..swadjdala sam se i sa pablom..sa nastawnicom biologije....tatom mamom inace sam na biologije proglasena za br 1.u bezobrazluku..posle cu wam pricati...pa mi je nastawnica srpskog rekla da je u meni uwek bio neki bunt bez obzira na to koliko sam kulturna i sto idem na takm.iz srpskog..da mi s stalno omakne da opsujem(sto nije tacno)bar ne pres njom...ali eto i nastawnica je dokazala da sam prawi mali buntownik.....
a inace ta drugarica me zezsce kopira oko rebelsa tao da mogu swe 3 da mi se sagnu!!!! Twisted Evil
Назад на врх Go down
Sponsored content





Cosas de Marizza... - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Re: Cosas de Marizza...   Cosas de Marizza... - Page 2 Icon_minitime

Назад на врх Go down
 
Cosas de Marizza...
Назад на врх 
Страна 2 of 4Иди на страну : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Не можете одговорити на теме у овом форуму
Teen ljudi zabavite se :: Knez mihailova :: Vasi dnevnici...-
Скочи на: